xRace logo

VALMIERAS VASARAS PIEDZĪVOJUMS

 

 KO REDZĒSIM?

Avots: http://www.visit.valmiera.lv

koceni.PNG

Kokmuižas pils Kocēnos. Pils ēka neobarokas stilā celta 19.gs. iepriekšējās kungu mājas vietā. No 1937.gada līdz šim brīdim Kokmuižas pilī ierīkota Kocēnu pamatskola, kuras vajadzībām 20.gs. 30.gados veikta ēkas pārbūve. Rekonstruētajās muižas klēts ēkās izveidots sporta nams un kultūras nams.2012.gadā labiekārtotā Kokmuižas pils partera centrā novietots saules pulkstenis, kas ir pirmais un šobrīd vienīgais Latvijā publiski apskatāmais sfēriskais saules pulkstenis. Sporta nama velvju zālē apskatāma florbola ekspozīcija.

Valmieras Sv. Sīmaņa baznīcai blakus atrodas Valmieras vecpilsētas teritorija, Valmieras pilsētas pašvaldības ēka un Valmieras drāmas teātris. Baznīcas celtniecība sākta 1283.gadā. Kā dievnams celtne nekalpoja vienīgi vairākus gadu desmitus padomju periodā, kad pēc remonta un restaurācijas tā kļuva par novadpētniecības muzeja filiāli. Sv.Sīmaņa baznīca vairākkārt cietusi no karadarbības un ugunsgrēkiem. Īpaši postošs bija krievu karaspēka iebrukums 1702.gadā, kad tika nodedzināta visa pilsēta, bet no baznīcas palika tikai mūri. Šo postījumu dēļ, nav saglabājušies viduslaiku mākslas darbi.

baznica.PNG

Gauja.PNG

Gauja ir Vidzemes arī Latvijas skaistākā un viltīgākā upe, tā sākas Piebalgā, Vidzemes vidienē. Vienīgā no lielajām upēm, kas savu tecējumu sāk un beidz Latvijā. Kopgarums ir 460 kilometri. Gauja pilsētas robežās, sadalot pilsētu divās daļās, līkumo astoņu kilometrus. Upes krastus pilsētnieki jau vairākus gadsimtus izmanto pastaigām. Iemīļota atpūtas vieta ir Stāvie krasti ar mazām krācītēm. Gauja senatnē kalpoja ne tikai kā tirdzniecības ceļš.

 SACENSĪBU CENTRS

Sacensību centrs atradīsies pie tirdzniecības centra "Valleta" Rīgas ielā 2, Valmierā. Sacensību centrā būs sacensību starts un finišs, veloserviss, reģistrācija un numuru izņemšana, tualetes, ēdināšana, mantu glabātuve,  kā arī atbalstītāju teltis. Ikvienam būs iespēja iegādāties enerģijas želejas, dzērienus un batoniņus no sporta uztura ražotāja ISOSTAR. 

Valmiera---plāns-dalībniekiem-final_1.png
UZ SACENSĪBU CENTRU AUTOSTĀVVIETA 1 AUTOSTĀVVIETA 2
code.png code__1_.png code__2_.png
Links: Rīgas iela 2, Valmiera  Links: Bastiona iela 11, Valmiera Links: Bastiona iela, Valmiera
  Attālums līdz sacensību centram ~260m Attālums līdz sacensību centram ~400m
 LAIKA GRAFIKS  DISTANCES APRAKSTS
10:00 Sākas reģistrācija un numuru izņemšana
11:00 Velosipēdu novietošana veloparkā (pie Dzirnavu ezera)
12:00 Starts visām distancēm (skriešus)
16:00 Kontrollaika beigas Isostar Īsajai distancei
18:00 Kontrollaika beigas Nissan Skandi Motors Tautas distancei
20:00 Kontrollaika beigas Garmin Sporta distancei

Valmieras vasaras piedzīvojums sāksies pašā Valmieras sirdī – pie Svētā Sīmaņa baznīcas Rīgas ielā. Piedzīvojums sagādās vasarīgas sajūtas un iekļaus vairākus ūdens šķēršļus un uzdevumus, kas dos iespēju atveldzēties vasaras svelmē. Latvijas džungļu sajūtu radīs aizaugušie Gaujas krasti, kur orientēšanās sadaļa būs izaicinošāka kā ierasts, bet atgūt ātrumu kājās varēs daudz citos skriešanas posmos ar vienkāršu apvidu. Valmieras ielās un Kocēnu centrā būs gan jāskrien, gan jādomā raiti, jo šajās vietās tiks noteikts vietu sadalījums un izšķirošās cīņas par pjedestāla pakāpieniem un kopvērtējuma punktiem. Protams, kā jau vasaras posmā bez peldēšanas neiztikt!

DISTANČU PARAMETRI

Distanču parametriem ir informatīva nozīme, un sacensību dienā tie var atšķirties. Attālumi mērīti pa optimālo pārvietošanās maršrutu.

 NUMURU IZŅEMŠANA UN IZMAIŅAS KOMANDAS SASTĀVĀ

 EKIPĒJUMS DISTANCĒ

Numuru izņemšana sacensību centrā ilgs līdz pat visu distanču starta brīdim, bet iesakām ierasties savlaicīgi. Uz numuru izņemšanu jāierodas visai komandai, un katram dalībniekam jāparakstās starta protokolā par ekipējuma un starta pakas saņemšanu, kā arī par atbildības uzņemšanos par savu veselību un drošību distancē. Ja komandas datos ir izmaiņas, mājas lapā tās iespējams veikt līdz svētdienai nedēļā pirms sacensību nedēļas, ar komandas pieejas kodu ielogojoties Reģistrācijas sadaļā. Sacensību nedēļā un sacensību dienā par distances, dalībnieka vai nosaukuma maiņu papildus jāmaksā 5 EUR. 

Obligātais ekipējums velosipēds, veloķivere, uzlādēts mobilais tālrunis, lai varētu ar īsziņu “atzīmēties” kontrolpunktā gadījumā, ja tas kādu iemeslu dēļ neatrodas savā vietā vai nedarbojas, kā arī viedtelefons ar internetu un interneta pārlūka aplikāciju, lai ar QR koda vai web adreses palīdzību Google Maps kartē varētu atrast apslēpto kontrolpunktu atrašanās vietu. Distancē noderēs veloplanšete, odometrs, ūdensizturīgs marķieris, ūdensdrošs iepakojums telefonam. 

siac.jpg

Esam priecīgi par jaunumu šajā sezonā - ierasto SI karšu vietā turpmāk izmantosim jaunos SIAC identus! Lai ar šiem identiem atzīmētos kontrolpunktā, pietiks ar identa pietuvināšanu stacijai - tiklīdz SIAC identā mirgo sarkana gaismiņa un skan skaņas signāls, tas nozīmē, ka atzīmēšanās kontrolpunktā ir notikusi. Ceram, ka novērtēsiet daudz ērtāko un ātrāko atzīmēšanos, piemēram, pirmajos distances punktos, velo posmos, laivu posmos vai kontrolpunktos, kas atrodas augstāk kokos vai gaisā virvēs! Jāatceras, ka dalībniekam, kurš sacensību dienā pie SI stacijas ierodas pirmais no visiem, būs nepieciešams aktivizēt SI staciju, tajā atzīmējoties, ievietojot SIAC identu stacijā. Vairāk info par SIAC identiem: spied šeit

SPECIĀLAIS PIEDĀVĀJUMS NO SPORTA UZTURA ISOSTAR
     
xRace 2h komandas komplekts
ar 30% atlaidi - €17.76 (€25.30)
xRace 4h komandas komplekts
ar 30% atlaidi - €26.89 (€38.30)
xRace 6h komandas komplekts
ar 30% atlaidi - €33.47 (€47.70)
2.PNG 4h.PNG 6h.PNG
   SPECIĀLAIS PIEDĀVAJUMS NO VEIKALA CEĻOTĀJS
celotajs.jpg

Pievienot komentāru

  • Laura

    Meklējam 3. dalībnieku Valmieras posmam Tautas klasē. e-pasts laura1804@inbox.lv vai 28369912

  • Artūrs

    Mēs arī meklējam trešo dalībnieku(-ci) sporta klasē MIX grupā. 266o5738 averza@gmail.com

  • Anna Klestrova

    Vai ir kāds/a, kas gribētu pievienoties kā trešais dalībnieks Tautas distancē MIX grupā ar savu velo un ķiveri? Mums dalībnieks atkrīt veselības pasliktināšanās dēļ, bet negribas izlaist Valmieras posmu, jo ir samaksāts. Dosim nelielu atlaidi trešajam dalībniekam - dalības maksu par 20EUR. Transports ir! Aizvedīsim un atvedīsim (Rīga - Valmiera - Rīga).
    T. 22008089, anna.biezina@gmail.com

  • Mareks

    Kāpēc Ceļotāja virvju uzdevumiem nebija drošināšanas? Tas it īpaši nepatīkami bija distances beigās, kad nogurums sakrājies un viegli kļūdīties it īpaši virvju cilpu trepēs, kuras bija uzsietas ar piedzīvojumu garšu. Gandra uzdevumam gan viss līmenī un forši.

  • MJ

    Par cilpu virvju uzdevumu prasās ļoti nopietns skaidrojums no organizatoru puses. To ieraugot bija grūti noticēt, ka jums tas ir licies akceptējams. Ko Jūs domājāt? Kādas būtu sekas, ja kāds pat no neliela augstuma nāktu lejā virsū akmeņiem un cilvēku baram? Kādēļ, lai pārbristu upīti tad bija jāvelk vestes, jābrauc ar ķiverēm un līdzi jāņem plāksteri? Visādi citādi lielisks posms!

  • Valdis

    Piekrītu par cilpu posmu - tādiem jābūt drošināšana vai vismaz izvēles iespēja drošināties.

  • skats no malas

    Posms beidzot tik interesants, bet visi te protas tikai pačīkstēt un visu pasākumu pavērst negatīvu. jūs mākat arī pateikt paldies cilvēkiem, kas raujas, lai to visu dabūtu gatavu vai tikai izspļaut ko sliktu? nav jau tas pliks skrējiens pa ielām, kur atliek nomarķēt trasi, bet piedzīvojumu mači!! Gonka bija neaizmirstama! un visi, kas mīkstie var nepildīt virves, ja bail -var sēdēt nākamreiz mājās. tāpat katrs atbildību uzņemas pats, ko var, ko nevr, nevienu jau nespiež nekur kāpt. drīz jau punktiem kokos arī prasīs liftus

  • skats no malas

    p.s. pamatskolā sporta stundā pa virvi, kad bija jārāpjas arī trīcošām un krampjainam rokām vairāku metru augstumā kāpu un neviens mani tur nedrošināja, tik nelielu paklāju apakšā palika. sļūcot lejā ciskas norīvēju, bet dabūju 10. Ja nevari iuzkāpt pāris metrus pa virvi, kur pat kājas var atbalstīt cilpas, tad tas ir mājiens, ka jāiet treneties, iesaku organizatoriem neko nekomentet, bet turpināt likt šādus uzdevumus,. Varbūt tad dižie prāti sapratīs, ka nepietiek pāris reizes nedēļā uzskriet un ir gatavs piedzivojumu mačiem. Moš uztrenēsies 5x pie stieņa pievilktties bez ģīboņa. Davai, tautiesi- trenēties! Ceru, ka Rīgā būs līdzīgs posms.

  • gp

    Paldies par foršo Valmieras posmu, beidzot bija kādi piedzīvojumi (orientēšanās) nevis tikai paskrējieni pa parku.
    Tomēr jāpievienojas par drošināšanu tajā virvju cilpu treoju uzdevumā - pilnīgi mierīgi tavs komandas biedrs vai citas komandas cilvēks varēja nolidot tiem virsū, kas lejā stāv. Nav grūti iztēloties kādas ir sekas, gan tad, ja tev uz galvas uzlido 90..100kg objekts, gan pašam objektam (krītošajam dalībniekam), iekrītot max 1m dziļumā.
    Ja sekojam iepriekšējā komentāra loģikai, tad vestes jau arī nevajag - jo nav ko līst laivā, ja nespēj nopeldēt krācēs un velo ķiveres vispār ir kaitniecība.
    Neiet runa par to, ka jāļauj kādu uzvikt vai atvieglot grūtību, bet samērot riskus - pēc 3..4h distancē pilnīgi mierīgi kādam var izbeigties spēki/samisēties un īsti negribās būt apakšā. It sevišķi, ja tā novēršana ir viegli realizējama un neatvieglo uzdevumu kā tādu.

    Taču tas nemaina to, ka viss pārējais bija lieliski - starta pelde un bridiens, brikšņi ar peldēm, ciparu uzdevumi, satiksmes organizēšana uz šosejām.


  • skats no malas

    braukt bez ķiverēm ir CSN pārkāpums, par to nav runa. bet manu loģiku saprati - nav ko līst laivā, ja nevar nopeldēt krācēs, nevajag kāpt kokā ja nevari uzkāpt, nevajag skriet maratonu ja neesi satrenējies. Ja kāds kristu lejā tad slēdziens būtu - cilvēks pārvērtēja savas spējas, jo neviens jau viņu nespiež darīt. Piaudzis cilvēks pats domā ar galvu un izdomā, ko var ko nevar pēc 4h,5h, 6h utt distancē. Kāds aprunājās ar savu komandu -
    esam pārak noguruši lai izpildītu šo uzdevumu, tāpēc nepildīsim? Ne jau uzdevumā ir vaina, bet cilvēku nedomāšanā. Pēc kartēm peldēt arī nesūtīja to, kas nemāk peldēt. Ja sāc kāpt un saproti, ka par grūtu tad kāp lejā jo šoreiz nevarat. Daudzām komandām nebija problēmu uzdevumu izpildit.

  • RB

    1. Paldies...beidzot pa ļoti ilgiem laikiem posms tiešām interesants - gan speciālie uzdevumi, gan nedaudz galvas palauzīšana, gan apvidus no bliežama asfalta līdz rāpojamiem džungļiem. Palika patīkama pēcgarša.
    2. Bet no manas puses arī divas lietas pārdomām: pirmais - baigi forši sākumā iedzīt ūdenī, bet rezultātā kartēm malas vaļā jau pēc pirmā kāju posma un sportam sākumā arī laivas un mums divas no trīs kartēm bija visai sarežģīti lasāmas jau pēc pirmajiem 3 posmiem. Kā arī no slapjajām kartēm bija ļoti problemātiski/neiespējami nolasīt QR kodus (man personīgi šis QR kodu pasākums liekas reāli bezjēdzīgs, bet lai nu būtu). Otra lieta te jau iepriekš pieminētais virvju cilpu uzdevums (nezinu "skats no malas" distanci, bet ja sports, tad visu cieņu, ja tauta - tad nu būtu paklusējis). Pēc 75km un 6,5 stundām distancē man kāpjot arī bija doma "vai ja izslīdēs roka es palikšu karājoties ar kāju cilpā vai ar galvu ūdenī...un cik dziļi tur tie akmeņi". Un laikam jau neviens nenokrita un visiem kauli veseli, tad varam secināt, ka drošināšanu tiešām nevajadzēja, bet vienmēr paliek bet...
    Kopumā super un paldies par posmu, ceram uz tādiem arī turpmāk.

  • Kaspars

    1. Pie Delawake lēciena uzdevuma pazaudēju Merida saules brilles. Tumši pelēks rāmis un oranžīgi, gandrīz pilnībā caurspīdīgi stikliņi.
    2. Par Posmu - piedalos Xrace kopš tā sākuma un gribas atzīt, ka šis ir viens no visu laiku labākaiem posmiem, tieši dažādības un veikmīgi ieintegrēto uzdevumu dēļ, kā arī ar labi izvēlētām teritorijām, kur orientēties.
    Malači - tiešām labi saplānots un ir sajūta, ka Xrace atgriežas pie tā sākotnējām vērtībām :)

  • Mārtiņš

    Kaut kur distancē, visticamāk kādā no starpfinišiem pazudis kompass. Maskompass, ar sarkanu pirksta lenci.
    Kas attiecas par virvju uzdevumiem. Mēs to izpildījām, izdarījām visu, bet uzskatu ka pilnīgi nepieņemami ir organizēt šādu punktu bez drošināšanas. Nezinu kam te lielāka neizdarība, XRace orgiem, vai Ceļotāja "virvju" virtuoziem, bet nu tā tas nenotiek. Visam klāt vēl nāk dāma kas ir atbildīga par slaveno virvju cilpu punktu - jo piebraucot pie tā uz jautājumu par to kur tiesneši un kas jādara - atbildi tā arī nesagaidījām... Šis ir kaut kas par ko noteikti ieteiktu padomāt, lai neniek kāda nelaime. Par posmu kopumā - paldies, bija tiešām baudāms, daudzpusīgs un tiešām labs posms.

  • Ilmārs

    Paldies par labi noorganizēto posmu. Palika patīkama pēcgarša, jo pa ilgiem laikiem to varēja nosaukt par piedzīvojumu mačiem, nevis tikai par pastaigu parkā . p.s. par 69 punktu piekrītu augstāk minētiem komentāriem- neliela nodrošināšanās nekaitēja

  • Lewis

    Iepriekš sacītajam vēlos vēl pievienot to, ka īsajai distancei, bija vienkārši izcilas kvalitātes karte. Tā neburzijās, mitrumā nejuka laukā utt. Nekad nekur nebiju saskāries ar tik augstas kvalitātes karti!

  • Ilze

    Braukt bez ķiverēm nav CSN pārkāpums- ķiveres ir izveles pasākums, vizmas Latvijā. Skatam no malas jāpārlasa CSN. Ja ir būts Raidā, kas tas arī ir pašas īstākās piedzīvojumu sacīkstes, zināsiet, ka visiem jāņem līdzi sava drošināšana un ja nav neviens neļauj kāpt pa cilpu kāpnēm vai tiltos, bez elementāras pašdrošināšanāš. Man no malas izskatījās, ka kādam bija žēl naudas drošības un tiesnešu organizēšanai. Pie cilpu uzdevuma nekāda apraksta, tiesnešu it kā nav, it kā ir-saproti kā gribi un beigāš, ja kāds būtu satraumējis sevi vai citus-paši vainīgi, uzņēmāties atbildību. Un trīs reizes kāpt tiltā ļoti līdzīgos veidos nav aizraujoši. Vairāk nav virvju uzdevumu? Varbūt tad paaiciniet Lūzumpunktu vai Ežus, viņi prot gan interesantas un aizraujošās zemās un augstās virves, kā arī prot drošināt. Vai arī Gandra uzdevums bija vienkāŗši super odziņa.
    Mums patika brikšņi, peldēt, brist, airēt, patika plunkšķis, patika posms, ja vien ne tās virves- pamatīga darvas karote... Un ja jau gribās izaicināt, tad kur palikusi kārtīga peldēšana? Šajā posmā pat pēc kartēm daļa vnk aizbrida no pretējās puses.

  • Valdis

    distance tiešām bija baudāma - Abula brišana, upju šķērsošana, orientēšanās posmi, un vēl kas īpaši - nebija pārprotamu uzdevumu kā citas reizes. tie bija uzrakstīti skaidri un bez dažādām interpretācijas iespējām.
    prasītos gan izturīgāka materiāla kartes, jo šīs ar ūdens un lietus klātbūtni pamatīgi cieš, 1 qr kodu arī nevarēju nolasīt.
    skats no malas - tiešām bija paaugstināta bīstamība, cilpas sprūda kājās un izslīdēja mezgli. nelaimes gadījumos ir jāsakrīt pāris nejaušībām, šoreiz par laimi te nekas nenotika. Piekrītu Ilzei - ja organizē kā Raidos, dalībnieki paši izvēlas, kad vilkt sistēmu vai kad vienkārši uzcirst pa fikso augšā kkur..

  • Tatjana

    Piekrītu Ilzei : "Vai arī Gandra uzdevums bija vienkāŗši super odziņa." Lūgums Organizatoriem skatīties - kur rīkot SU. Jo kāpt uz 20kV balsta ir dzīvei bīstami un AIZLIEGTS. Līnija bija zem sprieguma (20 000 Volti).

  • KU

    @skats no malas
    Nevajag aizmirst, ka drošināšana nav paredzēta tikai gadījumiem, kad kāds pārvērtē savas spējas, bet arī gadījumiem, kad ar tehniku gadās kāds negadījums - piemēram, ja nu gadījumā virve pēc ~100 komandām ir nostrīķējusies un pārtrūkst, ja kāds mezgs atsienas u.c.

  • Artūrs

    Piemetīšu arī es eļļu ugunij. Madonas posmā Gandra uzdevumā kāpu pa trepēm bez drošināšanas (ko atļāva darīt) un man pusceļā nolūza viens no tiem zariem ("trepēm"). Tā kā stingri turējos, nekas slikts nenotika, pārkāpu uz blakustrepēm. Bet nu come on - tie zari bija plāni, mazi sū... un nav nekāds brīnums, ka var nolūzt. Tiesnesis teica - neko nezinu, jūs esat pirmais, kas salauza. Apakšā betons, stikli. Tas viss ir līdz pirmajai nelaimei. Un tāda noteikti notiks, tas ir tikai laika jautājums.

 
Karstā ziņa
LIELAIS XRACE RĪGAS PIEDZĪVOJUMS 19.-20.AUGUSTĀ!